2010-04-03

Flyttdags!!

Idag flyttar vi till den nya lägenheten, och som jag nämnt tidigare.. det kommer troligen inte att finnas något internet! Så det här blir nog sista gången på ett bra tag som jag kan sitta i min säng och blogga om dagens händelser!

Vi har packat alla väskor, som verkligen är proppfulla.. vi har 1 stor resväska, 2 ryggsäckar & 2 påsar var.. hm, ja.. det får bli till att omorganisera lite sen när man ska flytta hem igen!

Om någon vill ha tag på mig så är det först och främst mobilen som gäller, och då det svenska numret! Kommer antagligen att dra mig till ett internetcafé någon gång i veckan, så mejl funkar bra om ni inte behöver något omedelbart svar!

Klockan 15.00 ska vi ringa skolan så dem kan skicka hit en taxi.. och sedan är vi iväg!!

Vill bara passa på att hälsa alla en riktigt Glad Påsk! Hoppas att ni har lika fint väder som vi har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar