2009-10-28

Let the sun shine down on me

Det är tidig morgon och jag sitter här på rummet och tittar ut genom fönstret, solen skiner.. precis som den har gjort alla dagar vi har varit här nere. Solen skiner, och jag med den. Vi har nu varit här i 4 dagar och det känns redan som om man har bott här i all evighet, jag känner mig nästan som en firenzare.

Igår var första dagen med vår privatlärare, en riktigt söt tjej som verkligen ville lära oss. Det vi fick börja med var att räkna till 1000, ja.. lite lätt för oss kanske, men nu får vi iaf en mycket starkare grund än innan.

Efter skolan mötte vi Hanna och Josefin Bunis. Hanna bor och pluggar i Siena, men just denna dagen skulle Josefin komma till florens flygplats, från Sverige.. och självklart ville dem träffa oss :)
Det var riktigt trevligt, vi köpte lite glass och jordgubbar och satte oss på trappan till Duomo.

Senare på kvällen kurade vi ner oss i våra sängar med Coca Cola, Godis och kikade på NARNIA, som vi köpt tidigare under dagen. Kanske blir det film ikväll med, vi är ju lediga imorgon så.

Nu kom Cicci ut ur duschen, så då blir det min tur att stiga in.

På återseende.

Camilla Ek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar