2009-12-12

P is gone!!!!

Efter att ha besudlat mitt liv med rökning inomhus, fimpar på både på golv och bord, massa smutsig disk, hår i handfatet, öppna toalettdörrar och bajs kvar i toaletten, så är människan äntligen borta!

Jag tror aldrig jag har varit så glad över att en människa har försvunnit ur mitt liv tidigare, som jag var imorse när jag insåg att killen som också bor i vår lägenhet, lämnade stället.. för alltid förhoppningsvis!

Jag gick därför upp hoppfull om att han äntligen hade kunnat göra något som var rätt, när jag ser att han lämnat massa saker efter sig, disk i köket och öppnat sina fönster så det blivit svinkallt.

Det allra värsta var nog när jag skulle stänga fönstret och verkligen insåg hur grisig han är.. glas med jag vet inte vad i.. och det som framförallt fick min uppmärksamhet, VÅR svartpeppar, och vår oregano.. som jag i förra veckan letade efter. Dem hade människan snott från vår hylla och ställt in på sitt rum!

Hoppas inte att alla killar är lika grisiga och hemska som honom, för då vet jag inte vad jag gör :O

haha, men men.. nu är vi kvitt människan!

Happy!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar