2010-01-25

Budget!

Med tanke på att jag lever på ganska lite pengar i veckan, så har jag nu gjort en budget som jag lovat mig själv att följa.

För att ha råd med att besöka alla de ställen jag vill, mat och lite extra, och samtidigt få det att räcka tills det att jag ska åka hem så blir det en ganska stram budget.. shit, jag är inte ens säker på att det kommer räcka ändå, men ja.. då är det ju skönt att jag har pappa. vill dock helst inte fråga han överhuvudtaget.. men, om nöden nu kräver det så känns det bäst om det är så långt fram i tiden som möjligt!

Det är sjukt hur pengarna ibland bara rinner genom fingrarna på en! Man tycker inte att man gör av med så mkt, men i slutändan är det ändå en hel del!

Har beslutat att försöka leva på 50 euro i veckan, och jag ska verkligen försöka! Känns lite som att det är upp till bevis nu!

1 kommentar:

  1. Det där med att leva på budget är en bra sak... Jag hoppas att du lyckas bättre än mig ;) puss o kram

    SvaraRadera