2010-01-31

20 anni

Jaha, och då var man 20. Känns konstigt att tänka att man har levt i hela 20 år.. det känns inte så länge, eller gör de det?! Födelsedagen firades både i fredags och igår. I fredags blev det utgång tillsammans med de flesta andra studenterna på skolan, eftersom att det var många som hade sin sista dag här i florens, bland dem Ana och Aline som vi definitivt kommer att sakna. Först gick vi till en Irländsk pub och fortsatte sedan till twice. Det blev en mycket lyckad kväll med dans på bord och smaskiga drinkar. Så självaste födelsedagen bjöd Cicci mig på lunch och sedan firade vi två här hemma med mysiga filmer, god mat och tjejsnack! Tack för alla grattis hälsningar och all annan uppvaktning :D

Kan inte säga att det känns speciellt annorlunda att ha fyllt 20. Hade jag varit hemma så skulle jag ha gått på systemet och säkert känt mig jätte vuxen, men här har vi kunnat göra samma sak hur länge somhelst, och det är inget speciellt med det! Jag antar att jag kommer märka en del förändringar under året, men so far.. ingenting! Istället kan jag tycka att tiden går alltför fort, kändes som att det var igår jag satt hemma i sandlådan och spelade kula med mina bröder, eller lekte med Barbie tillsammans med Madde. Det är flera år sedan, men ändå känns det som igår! hursomhelst känns det skönt att ha passerat 20 sträcket :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar