2010-01-23

La festa

Hej o välkomna! Jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera känner jag, men det ska bli en ändring på det. I tisdags kom jag hem ifrån min blixtvisit i Sverige där jag firade min förestående 20 års dag med familj och vänner.. det var en väldigt trevlig tilldragelse för utom att jag mådde lite dåligt dagen efter, men det är inget vi ska gå in närmre på. De resterande dagarna fram till fredag har jag sysselsatt mig med att plugga inför testet vi hade igår.. med tanke på att jag missade några dagar i skolan så känns det som att det gick bra. Har dock inte fått poängen än, men jag litar på mina instinkter :)

Igår kväll kom det över en hel drös med Leonardo Da Vinci elever som skulle förfesta med oss här i lägenheten och sedan skulle vi alla dra vidare ut. Det kom en hel del folk som vi aldrig ens sett, men det var otroligt trevligt att träffa lite nytt folk. Vi var nog ca 20 personer, varav 4 var brasilianskor, 4 israeler, 5 svenskar, 1 amerikanska & 1 australienare, samt 1 fransman.. aldrig har vi varit så mixade folkgrupper, och aldrig har vi varit så många svenskar under ett o samma tak ! Framåt midnatt gick vi utåt och drog till en club i närheten av vårt hus, Space. Space var riktigt okej, det var ju definitivt en majoritet av killar.. men det gjorde oss inte så mkt :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar