2009-11-17

1 månad till jul...typ?!

Nu är det väl ändå typ en månad tills det är jul och jag kommer hem, men redan nu är alla mina dagar hemma uppbokade?! Om jag längtade efter några mysiga och lugna dagar hemma i soffan så får jag nu tänka om. Jag ska självklart fira jul med familjen och släkten, så där försvinner de första 3 dagarna..?! 22,23,24 = poff,borta! den 25.e tänkte jag att vi alla små poffisar ska gå ut och partaja, fira att de blonda skönheterna är tillbaka i vår lilla by. Så, mina kära vänner.. det blir till att boka in det redan nu! den 26, 27 & 28 finns också till förfogade.. men då får vi räkna med att jag har lovat bort mig två av dessa, 1 av dagarna blir till att spendera med linus :) sen måste jag naturligtvis besöka pontus och kika in hans nya place.. mkt spännande ! så, det får antagligen bli den 27.e ?! Sedan blir det tillbaka till firenze klockan 17.10 den 28.e.. så där försvinner den dagen, eftersom jag självklart måste ha lite tid med hanen med stort V! Nu vet jag att det måste låta som att jag har ett helt stall med kavaljer.. men vad är det för fel med det då?! ;)
Men nej, still not taken.. inte av någon, inte av många! It's a pitty actually..Where are my "stephan"?! Who is he?!

Har funderat på om man kanske ska ändra konceptet på bloggen, börja skriva om mina problem med att hitta en anständig kille.. Då kanske han dyker upp.. o allt säger bara poff! Det funkade ju för Bridget Jones?! fast, ändå.. kanske inte?! haha

Hahah, Ha en bra kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar