2010-02-25

25 Febbraio

Torsdags kväll nu,och snart har ännu en vecka gått! Vem är det som gör att tiden går så himla fort? Idag är det precis 8 veckor tills jag flyger hem till Göteborg igen, det känns faktiskt lite overkligt! Men, det ska också bli kul att träffa familjen och vännerna igen!En annan sak jag verkligen längtar till med, det är jobbet.. Tro det eller ej, men fy satan vad skoj det ska bli, om det nu blir något! Har inte hört något än, men det kommer väl i sin tid!

Igår var en helt vanlig dag, bortsett från en liten detalj.. Jag har börjat med mina nästan dagliga promenader igen! Nu är det ett lite högre tempo, och en lite längre sträcka.. men gud så skönt det var! Nu gäller det bara att hålla igång det här rullande schemat jag har satt upp för mig själv, men det ska väl inte vara problem ! Måste komma i form nu.. både psykiskt och fysiskt!

Imorgon är det Kalindis sista dag här, så vi planerar att gå till Tijuana och äta, och sedan kanske vidare ut.. Ska iallafall med till Tijuana, men vi får se vad som händer sedan.. blir till att kika på ekonomin lite grann!!! Hur som helst så lär det bli mycket trevligt, Tijuana(mexikansk restaurant) har nämligen happy hour mellan 7 och 8 .. vilket innebär mycket billiga Frosen Strawberry Margharitas!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar