2010-02-21

Dåligt med uppdateringar

Jag har varit väldigt dålig med att uppdatera den här senaste veckan,men å andra sidan så har det inte hänt så jätte mycket heller.. Dagarna går förbi sjukt fort!

Hade test i fredags på Intermedio 3, trodde att det skulle gå åt helsilke, men jag fick faktiskt hela 85/100 och de felen jag hade var endast slarvfel.. vilket var lite retligt, men jag är ändå grymt nöjd!

Den här veckan var vi ute både i onsdags och i fredags, lika roligt båda gångerna men det får aldrig gå såhär mycket pengar igen. Jag har en ytterst liten budget, och då kan man inte göra precis allt man vill, köpa allt fint man ser eller dricka sig full på goda drinkar!

jag vet inte om jag har nämnt det här, men den 6-7 mars så åker jag och Cicci till Rom!! Det ska bli sjukt trevligt, och vi har redan nu påbörjat en lista över alla sevärdheter vi vill besöka.. Att det kan finnas så mycket att göra i en och samma stad?! Kommer självklart att blogga efter själva vistelsen om allt roligt och intressant vi har gjort!

Såg att The Vampire Diaries har börjat att sändas i Sverige nu, själv har man följt det på internet under en längre tid och är redan på avsnitt 15? Har blivit väldigt beroende av den serien, klart den bästa som har gått på mycket länge! Men, det är inte så bra nu när de har tagit ett uppehåll och inte är tillbaks förrän i mars! Vad ska vi nu ägna våra fredags eftermiddagar åt när vi inte kan dregla över heta vampyrer? NOT GOOD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar