2010-02-15

V.6

Jag börjar bli riktigt less på det här tråkiga vädret, antingen så blåser och regnar det eller så är det bara allmänt grått och kallt. Inte vill man göra något ute när det är så heller, så det blir att man sitter inne, och det har jag börjat tröttna på ordentligt! Så nu skiter jag i vädret och börjar hitta på saker ändå! Vi har planerat alla saker vi ska göra, men inte när vi ska göra det.. tanken var att vi ville vänta på solen, men eftersom att jag åker hem om ett visst antal veckor så är det väl dags att börja agera! Vi får hoppas att solen infinner sig snarast!

Denna veckan är det ganska mycket plugg, på fredag har vi testet till intermedio 3 och eftersom det blir svårare för varje vecka som går.. ja, det säger väl nästan sig självt! Vi har en ny kille i klassen, eller ja.. han är egentligen en gammal gubbe! En brittisk man som pluggar lite italienska eftersom hans dotter bor här! Hade man inte hört från hans uttal att han var brittisk så hade man definitivt räknat ut det efter att ha sett människans kläder.. LjusBlå skorta, blåa byxor i samma nyans, blått skärp, och blåa sockar. Propert och vulgärt! Mycket engelskt! jag hoppas dock inte att alla engelsmän klär sig på det viset.. haha.

Satt inne på youtube och klickade fram mig till ett klipp som vår kära Erica lagt upp, från sommaren 08! Herregud, det var tider det.. alla de gångerna vi satt nere vid Getskär, alla utekvällar i stan, eller grillkvällar hos mig! Jag saknar det, och hoppas att vi tar igen för förlorade tillfällen när vi alla är hemma i krokarna igen! Saknar er där hemma! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar