2010-02-25

Israel?

Nå, jag vet att jag inte uppdaterar så mycket dessa dagarna, men det händer inte heller så jätte mycket. Allt flyter på bra.. skolan går bra och dagarna går snabbt. Det enda som jag stör mig på lite extra, det är folket vi bor med! Eller ja, rättare sagt.. alla förbannade israeler. I vår lägenhet ska det bo 4 st, men dessa killar verkar ju ha dragit med sig halva deras befolkning hit.. varje dag har dem vänner över, och ärligt talat så tror jag bara att dem utnyttjar vårt internet! Det är jätte trevliga killar, men ibland vill man ha lite lugn och ro där man bor, och inte behöva ligga uppe halva nätterna och lyssna på deras kackel! Det är okej att dem har folk här på dagarna, men på nätterna?! Ärligt talat så är jag på bristningsgränsen till att få ett mentalt sammanbrott! jag vet inte vad jag gör, men jag klarar fan inte av dem längre! Vi har redan sagt till dem två gånger.. två gånger har dem sett oss gå upp från sängen i bara nattlinne och underkläder, för att skälla på dem! När ska dem fatta poängen? ska vi behöva ringa vår hyresvärd och sen kännas oss dumma för att vi har gått bakom ryggen på dem? Nu låter jag väl som en hemsk ragata, men efter att ha bott med dessa människor i över en månad så är det väl inte så konstigt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar