2010-03-25

1 Månad!!

Det är torsdagen den 25 Mars idag, och bara en månad tills jag packar mina väskor och åker hem till det kära västkusten igen!!

Har det väldigt bra här nere, dagarna flyger förbi i en väldans fart, våren har kommit, och med den vårkänslorna och ett helt nytt humör. Jag bor mitt i en stad med grym shopping, massor av sevärdheter och trevliga restauranger, jag upplever en massor av oförglömliga saker och det bästa av allt? jag är med min allra bästa vän!!

Nu ska jag åka hem snart, utan henne.. och det kommer inte kännas rätt överhuvudtaget.. vi hänger alltid ihop, vi är alltid där för varandra! Och nu, helt plötsligt ska jag åka hem, och hon stanna kvar här! Alla frågar henne hur hon ska överleva utan mig här?! Ja, det kommer hon göra hur bra som helst..Lika bra som jag kommer klara mig hemma, där jag gör det jag måste göra, vad jag vill göra. Vi kommer båda två att klara oss galant utan varandra,vi är mycket starka individer, som klarar av det mesta. Men det är inte det de handlar om, det här med oss två.. som individer är vi grymma, men ihop är vi oövervinnliga! Vi har varit bästa vänner i ca 5 år, vi har ett väldigt starkt band, som bara blir starkare ju längre tiden går. Vi gör inte saker ihop för att vi behöver varandra för att våga, vi gör det för att det är så naturligt för oss att göra saker ihop, naturligt och kul <3

Så, vad ska jag göra av den tid jag har kvar här?! Jo för det första hade jag tänkt ha riktigt jävla roligt! I helgen ska vi till Pisa, försöka rädda det fallande tornet och njuta av lite havsutsikt. Nästa helg blir det flyttning till en ny lägenhet, vi får ett stort dubbelrum med egen toalett och ska dela stället med två andra tjejer, lite trevligt som omväxling!!

Helgen efter det blir det en minisemester! Jippi!! Vi åker ner till Amalfi kusten under 4 dagar för att njuta av sol, bad, shopping och en hel del festande(vad vi har hört).

Om 3 helger kommer Ciccis familj hit, vilket ska bli väldigt trevligt! Planeringen är i full gång för det!! Och sedan, mina vänner.. har jag bara 4 dagar kvar här innan jag åker hem..! Det känns så lite tid när man tänker och skriver om det, men jag hoppas bara inte att det går för fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar