2010-03-11

Just an other day in paradise!

Idag är en helt vanlig dag! Vakna, skola, laga mat, och fram tills nu.. pyssla med diverse saker här på rummet som jag delar med Cecilia. Precis som alla andra veckodagar.. ibland händer det ju att man tar en lite shoppingrunda, men det är inte så jätte kul när det är så kallt som det är! Jag längtar till våren, jag längtar efter sol och värme! Att kunna gå ute endast med solbrillor, ett par snygga kortbyxor och ett kort linne.. är det för mycket begärt? Vi åkte ju inte till Italien för att få sämre väder än sverige.. då hade man lika gärna kunnat stanna hemma!

Ikväll blir det nog att man sitter här under täcket(och fryser), pratar med de goda folket där hemma och även gör lite läxor! Imorgon är det återigen fredag, och jag kan redan nu säga att det blir en mycket lugn helg.. !

45 dagar tills hemgång & sedan drar det igång igen! menar såklart Liseberg, wiie.. det ser jag framemot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar