2010-03-15

Fly förbannad!!

Asså, jag är så arg så jag vet inte vart jag ska börja!!!!

Fick för en stund sedan höra av Rawi, en israelisk kille som bor här..att skolan sagt till honom att han måste flytta härifrån den 28 mars! Att det skulle gälla alla som bor här..alltså även oss! Dem hade sagt till honom att han skulle vidarebefodra det till den andra killen som bor i hans rum! Jag hoppas INTE att det här är sant!! Jag vägra acceptera något sånt här, det är inte okej att behöva flytta EN GÅNG TILL! Och varför i helvete har ingen sagt något till oss än?! det är 13 dagar kvar! Det är ju fan inte klokt!! Det var jobbigt nog att packa ihop alla saker den första gången och dra väskan 2 gånger genom hela staden, ska vi behöva göra det igen?! ALDRIG i hela mitt liv! Till honom hade hon antytt att han inte ens skulle få en likvärdig lägenhet, utan en med mycket sämre standard..eftersom det här är den bästa stället man kan få! hur vågar man göra så?

Det är inte första gången vi skickar iväg ett argt mejl till Sts(de vi bokade genom) och det lär tydligen inte vara det sista heller! Man försöker verkligen bortse från alla problem här nere, och säga att allt är bra.. men vi pallar inte med det här, någon av oss! Det är nästan så man vill sätta sig ner på golvet och gråta! Det är inte okej att vi ska behöva flytta på oss igen, men det som verkligen stör mig.. det är det faktum att vi inte får veta någonting! Det sättet som de sköter sina affärer på är inte acceptabelt!!

Om det här nu stämmer, hur illa kommer det att bli?! vart kommer vi att hamna? Nu skulle jag bara behöva vara 3 veckor på det nya stället, men det är inte det jag tänker på! jag tänker på allt jobb med packning och grejer! En väska och massa grejer! Det är metalt jobbigt att bara behöva tänka på det!

Jag hoppas verkligen att det inte är sant, men min instinkt säger tvärtom!
Visst, att möta svårigheter gör en bara starkare, men den gränsen är nådd nu! Jag vill bara åka hem nu! Och jag som verkligen hade sett framemot min sista tid här, allt som var så bra nu!

INGENTING kan göra det här bra!

1 kommentar:

  1. MilliCamilli,
    Jag tycker att det är så tråkigt att ni har råkat ut för detta! Så onödig energi ni måste lägga på dessa omständigheter!

    Nu åker ni snart till Amalfi, håll ut tills dess och sen är det bara att njuta. Amalfi kommer ge er så mycket härlig energi. Tyvärr är det tråkigt att säga att ni ska längta bort eran tid!

    Kram på dig

    SvaraRadera