2010-03-22

22 Mars

Idag är en mycket mulen dag i mitt kära florens! Det ska föreställa italien det här, landet som ska ha fint väder nu.. men icke, istället får vi dras med kyla och inte heller har vi någon sol! Jag hoppas att den kan komma snart iaf, jag behöver lite sol i mitt liv.

Har skrivit i ett tidigare inlägg att vi skulle vara tvungna att flytta ifrån vår nuvarande lägenhet, och det har inte ändrats! Vi flyttar den 3-4 april, typ om två veckor.. och idag började jag se över mina alla prylar jag har samlat på mig. Jag har en väska och miljoner saker.. hm?! Fick slängt iväg lite gamla kläder och sockar, men det lär nog inte vara tillräckligt. Nu när vi bara ska flytta tvärs över staden gör det inte så mycket, men får nog ta och köpa en extra liten resväska när jag ska resa hem till Sverige igen.

Idag har vi också tvättat här hemma, i en sink.. vår lilla tvättmaskin(lavatrice) är sönder.. så därför fick vi stå o använda våra kära lemmar och tvätta för hand! Ihop hade väl jag och Cicci sisådär 2 miljoner smutsiga underkläder.. det är så bra när man bara låter allt ligga! haha

Annars är det en väldigt trött dag här, ögonlocken har väldigt svårt för att hålla sig uppe..men jag antar att man får skylla sig själv när man sitter uppe till 01.30 och pratar med snyggingar på msn... FY SKÄMS på oss!!! hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar