2010-03-29

Flygresan är räddad!!

En del av er kanske vet att jag har haft lite problem med flygresan hem den 22.e april .. Nå det blev lite strul, och jag skulle få sitta på Kastrup i 2 dagar, inte godtagbart! Jag kontaktade Både resebyrån och flygbolaget.. och idag fick jag svar, 5 dagar senare!

Tydligen så har allt ordnat upp sig så som att det kommer gå precis som planerat!
Mitt Flyg går härifrån florens den 22:e april 19.45 och landar hemma på Landvetter drygt 3.5 timmar senare! 23.30 får mina kära föräldrar gärna komma och hämta mig.. om det nu inte skulle uppkomma fler problem!

Jag hoppas verkligen att allt går som det ska hädanefter, det har varit för mycket negativt de senaste, inte för att jag inte klarar av det.. men de hade kunnat vara trevligt att verkligen få njuta av min sista tid här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar