2010-03-13

The Mall

Idag åkte jag och Cicc till The Mall, ett outlet som erbjuder lyxmärken som t.ex Gucci och Armani, mfl. Men, även om det var väldigt bra priser så var det ändå för dyrt för min plånbok! Det var skoj att komma ut och lämna stan för några timmar och upptäcka landet lite, även om jag för engångsskull inte handlade något :P

Och, det låg verkligen på landet.. först tog det 30 min att ta sig ur florens, och sedan tog det ytterliggare 20 min innan vi kom fram till The Mall som låg i ett litet samhälle som heter Leccio! Bussresan var minst sagt jobbig, solen låg på och det fanns ingen Ac.. dessutom kör dem som galningar i det här landet, och det är ganska krokiga vägar vilket gjorde att jag hade det väldigt roligt! INTE!!

Det är roligt att ha varit där, men det är inget jag gör om igen!

Nu blir det Melodifestivalen för hela slanten! Må bäste man/kvinna vinna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar