2010-03-28

Helgen V12.

Den här helgen har varit ytterst lugn. Vi har haft filmkvällar med Sagan om Ringen maraton, vi har ätit godis, och vi har sovit länge på morgnarna. Låter väl som en helt okej helg? Jo, tack.. om jag inte hade haft världens förkylning då!

Vi skulle ju åkt till Pisa igår på lördagen, men eftersom det fina vädret vägrar infinna sig så får vi skjuta upp det ytterliggare. Jag är på ett sätt lättad att vädret hindrade oss igår, jag hade ändå inte orkat..

Inatt klockan 02.00 skulle vi ju ställa fram klockan 1 timme,vilket jag gjorde redan när jag gick och la mig.. Slipper man vakna och vara helt förvirrad :P

Idag har vi varit ytterst duktiga och hjälpt städerskan att städa köket, killarna hade lämnat en massa disk och vi tyckte inte det hade varit så schysst att låta henne ta hand om det! Efter idag är det också bara jag och Cicci som kommer bo här, åtminstonde i vecka.. tills det att vi också flyttar! Man känner redan nu av hur tomt det är, och kommer bli.. från att ha bott 8 pers, till att bara vara 2 är ju en ganska stor skillnad.

Även om det har varit en del svårigheter här i lägenheten, så kommer jag att sakna allihop och det kommer nog att kännas konstigt! Om någon av er läser det här: Saknar er redan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar