2010-03-24

Mygg Invasion!

Vi vet alla hur det känns att få/ha ett myggbett.. det kliar, svider och gör allmänt ont! Man förbannar de små myggen för att de finns och önskar att de kunde suga blod från någon annan!

Jag vet inte hur dem kommer in, eller vart dem gömmer sig.. men vi har dem här inne, dem gömmer sig under dagen, och kommer fram under natten, och är inte det lite knepigt..jag trodde att dem drogs till ljus? kanske inte.

Jag kan klara mig med ett eller två bett, de är mygg.. det är vad dem ska göra! Men, när man vaknar upp på morgonen och upptäcker flera bett på flera olika ställen på kroppen, då blir man irriterad.. och när man sedan upptäcker ännu fler, på konstiga ställen, då undrar man vad fasen dem har emot en..?!

Jag kan meddela alla ni som läser att jag klarar inte av de här små äckliga sakerna mer! Jag har ett myggbett på läppen, två på kinden och ett på ögonlocket! Vad är det för idioti?! Det gör ont, och ärligt talat så känner jag mig som ett missfoster! Ögat har svullnat upp och jag har röda bölder över hela kroppen.. ja, ni kan ju föreställa er hur jag ser ut!

Och om inte det var nog så har jag två väldigt efterhängsna italienare efter mig.. två kompisar som är ute efter mig båda två, och ja.. det är lite jobbigt när dem skickar massa sms, förväntar sig att jag vill gå ut med dem och gör upp planer som inte jag alls är med på! Jag skulle vilja likna dem vid mina myggbett, dem suger sig fast, irriterar en och är äckliga plågor!! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar